obraz

obraz

sobota, 8 grudnia 2012

Tubajka



Foto z telefonu nieciekawe ale i tak widać Lili zaciesz
Lili zaszczyciła dziś swoją znamienitością pewien łódzki i nieznany lokal który warto bloggowemu światu przedstawić. Otóż na najsławniejszej ulicy w tym mieście pod numerem 24 ukrywa się Tubajka. Na bramie doń prowadzącej nie ma znaków ni szyldu a ukrywa się tam od niemal roku! Pierwszy szczebel nieco wysoki (dla wózkowiczów nie lada akrobacja), zaraz zanim czerwona kotara. Odsłaniamy z ciekowością zasłonę przeznaczenia i wita nas Buka! na powitalnym obrazie. Myślę sobie nieźle od wejścia walczymy z lękami dzieciństwa. Dalej nic nas nie jest w stanie zaskoczyć, ani porzucona pod sufitem wiedźmy miotła, ani latające balony zrobione z papierowych żyrandoli, ani to drzewo wyrastające wprost na ścianie, do tego mnóstwo fajowych zabawek i książek dla małych i dużych krasnali. Pięknie pachnie świeżo upieczonymi ciasteczkami a w tle płynie cichutko muzyka. Spotykamy się tam z moją dobrą duszą. Ja piję rozgrzewającą z goździkami herbatę ona białą kawę. Lili nie wie gdzie się podziać. Na początku w centrum przybytku ogląda zabawki. Jest mnóstwo malutkich puff więc można ją nawet posadzić! Zabawki bardzo Eko, bo wszystkie drewniane i również do sprzedaży. Dalej zwiedzamy. Są jeszcze dwie alkowy. Jedna w stylizacji morskiej, z ratunkowym kołem a nawet plecionym koszem takim do siedzenia prosto z plaży. Drugi pokój straszy! Dużo pajęczyn i dziwnych obrazów. Gratka dla Wampirzyc i Wampiraków można się tam za dnia schować z laptopem bo WiFi już zainstalowali. Spędziliśmy bardzo ciekawie i zajmująco zgoła 4 godziny. Lili się nie nudziło a ja mogłam swobodnie poplotkować poza domem. Takie wyjścia i takie miejsca na mojej liście codzienności się rzadko trafiają. Przybytek bardzo klimatyczny co spodoba się również tym niedzieciatym. Jedyny minus że trochę chłodno i podłoga zimna, a Lilka swoim pełzakowaniem niemal całą wyczyściła. Na chłodne nudne zimowe wieczory  polecamy „Tubajkę” ogromniście!  Jest trochę jak we własnej bajce:)

https://www.facebook.com/Tubajka?ref=ts&fref=ts

1 komentarz:

  1. Super! Żałuję, że w pobliżu mojego domu nie ma takiego miejsca.

    OdpowiedzUsuń

Translate/Übersetzen