obraz

obraz

wtorek, 24 kwietnia 2012

36 tydzień


Mój brzuch to już duża plażowa piłka! Męczę się przy większym ruchu niż spacer po osiedlu i stopa urosła mi o jeden rozmiar, ale wg mojej ginekolog to norma (mimo że nie mam opuchniętych nóg). Przytyłam 9 kg! Raczej wszyscy już poznają że jestem w ciąży, a jeszcze pare tygodni temu bywali zdziwieni jak odmawiałam pójścia do pacjentów na oddział. Sugerowałam bycie w ciąży i wierzyli chyba na słowo. W zeszłym tygodniu udało się nam zakwalifikować na poród w Salve. Może i nie zdecydowałabym się tam rodzić ale: a) zajęcia w Madurowiczu dały mi do myślenia (niedziałające windy, wszędobylscy studenci, brak szwów biologicznych), b) Matka Polka przeraża wszystkim, c) jestem w stanie zapłacić za choć trochę odjętego strachu, bo boleć i tak będzie! Dostałam już pierwsze skierowanie do szpitala, więc jak coś się zacznie to jedziemy na Szparagową. Chociaż nie mam jeszcze spakowanej torby za to ok 5 tys. wizji jak to będzie.. no cóż przekonamy się całkiem niedługo.

                                   ciekawe ile wy macie w pasie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate/Übersetzen